Kundservice

Vi har samlat ihop de vanligaste frågorna som Kundservice får. Läs mer under Frågor och svar >

Hittar du inte det du söker?
Ring oss gärna på telefon: 031-83 89 30.

Våra öppettider är vardagar kl 08.00-17.00. Helger och helgdagar har vi stängt.

Avvikande öppettider 2024:
18 oktober, kl 8-12
23 december, kl 8-13
24 december Julafton, stängt
25 december Juldagen, stängt
26 december Annandag jul, stängt
30 december, kl 8-13
31 december Nyårsafton, stängt

Spärra ditt kort dygnet runt

Du har alltid möjlighet att spärra ditt kort direkt i appen, eller på telefon: 031-83 89 80.

Självbetjäning dygnet runt

Via självbetjäningstjänster kan du utföra många av dina ärenden själv. I CarPayappen eller via din inloggning på carpay.se kan du aktivera ditt nya kort, enkelt beställa ersättningskort, se din pinkod och ditt saldo eller spärra ditt kort. För att komma åt våra självbetjäningstjänster behöver du alltid identifiera dig med ditt BankID.

Ställ en fråga direkt till oss

Om du har frågor om dina bankärenden kan du skicka ett säkert meddelande här genom att logga in med BankID. Om du har mer generella frågor kan du skriva till oss på Facebook.

Skicka ett säkert meddelande >

Vårt mål är att du ska vara nöjd

Det är en självklarhet för oss att jobba med ständiga förbättringar och se till att våra produkter och tjänster håller högsta kvalitet för dig som kund. En viktig del i arbetet är att ta klagomål, synpunkter och reklamationer på stort allvar. Därför har vi tagit fram en rutin för hantering av eventuella tvister och liknande händelser.

Om du inte är nöjd >